26.04.2012

Makijaż - Dziwny duet.

Witajcie, ale pogoda Nas ostatnio rozpieszcza - w tak pogodny dzień postanowiłam zmalować dla Was kobiecy makijaż. Połączenie dosyć dziwne - cukierkowe usta i zgniła zieleń na powiekach, a jednak efekt końcowy aż tak tragicznie nie wyszedł. Tym czasem, życzę miłego dnia.

Kosmetyki:
twarz:
- podkład: Catrice - Photo Finish, kolor 010
- korektor: Loreal - Touche Magique
- korektor zielony: Lovely Magic Pen
- rozświetlacz: Essence- All Over Shimmer
- róż: Essence
- brązer: Sleek
oczy:
- baza pod cienie: Hean Stay On
- cień khaki: Inglot
- cień biały: LP
- cień brzoskwiniowy: NYC
- cień blady róż: BJ
- biała kredka: Pierre Rene
- brązowa kredka: Essence 
- maskara: Miss Sporty - Studio Lash
usta:
- pomadka: Oriflame - Very Me Neon Lipstock - Screaming Pink

12 komentarzy:

  1. Wow, przepięknie Ci w takim makijażu. Chciałabym mieć do tego rękę, ale mi na twarzy zawsze wychodzą jakieś bochomazy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnemu we wszystkim ładnie :) a makijaż jak zwykle cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny makijaż ;) Ja nawet rzęs nie umiem pomalować

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam, że zawsze używasz zielonego korektora i bardzo jestem ciekawa jak i gdzie go nakładasz. Mam zielony korektor, ale nie kryje tak jak powinien i tego co powinien. W rezultacie używam normalnego beżowego korektora...
    Z chęcią zobaczyłabym post, w którym prezentowałabyś sposób nakładania podkładu. Myślę, że nie tylko ja... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam na początku cały wątek poświęcony kamuflażu:)

      http://patriciafashion.blogspot.com/2012/03/makijaz-kamuflaz-twarzy.html

      Usuń
  5. neonowe usta nie każdemu dodają uroku..tutaj świetnie! ale jak się ma taką cerę to żadne kłopot!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podobaja takie polaczenia...rozu z zielonym..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak ci się sprawuje baza pod cienie z Haen? Opinie są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię, mam porównanie z Art Deco i Lumene i wypada najlepiej:) Tania, wydajna, nie jest aż tak gumiasta jak pozostałe dlatego nie pozostaje po niej tak powłoka:) cienie się dobrze bardzo dobrze trzymają (tak dobrze, że gdy rano zapomnę zrobić demakijaż cienie nadal są)
      jedyne zastrzeżenia mogę mieć do tego, że nie uwydatnia kolory, i powoli już mi zasycha w słoiczku:) ale myślę, że warto zakupić:)

      Usuń
  8. świetny makijaż, masz bardzo ładne oczy ! i też planuję zakup pomadki w takim kolorze jak masz na ustach :)

    dodaję i zapraszam do mnie na rozdanie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń