15.04.2012

Makijaż - Szmaragdowe spojrzenie.

Witajcie, dzisiaj na szybko dodaję makijaż ze szmaragdowymi oczami. zabijcie mnie ale miał być tego makijażu step - niestety ktoś mi przestawił tryb i zdjęcia wyszły beznadziejne. W skrócie mogę powiedzieć, że na powiekę najpierw nałożyłam ciemny cień, a dopiero wtedy wklepywałam szmaragdowy cień.

Życzę miłego tygodnia!:)

Lista kosmetyków:
twarz:
- podkład: Catrice - Photo Finish, kolor 010
- korektor: Loreal - Touche Magique
- korektor zielony: Lovely Magic Pen
- rozświetlacz: Essence- All Over Shimmer
- brązer: Sleek
oczy:
- baza pod cienie: Hean Stay On
- cienie szafirowy: Inglot
- cień ciemny szafir: BJ
- cień biały: La Roche Posay
- kredka do brwi: Essence
- maskara: Miss Sporty - Studio Lash
usta:
- pomadka: Celia

13 komentarzy:

  1. Wyszło cudownie :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny make-up, bardzo ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne oczy! bardzo interesujący blog, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie:)
    le-moore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż, szczególnie podoba mi się kreska pod okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podkresla twoje oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. zbyt ciężki ten makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny makijaż, czy możesz podac mi numerek szafirowego cienia z Inglota? Bardzo proszę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią bym podała, ale cień jest w innym pudełeczku bo się połamał!:(

      Usuń
  8. Wow, to wygląda świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo !! mogę uzyc zdjęcie do posta o inspiracjach na mim blogu ? oczywiście z linkiem do twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń