15.05.2012

Makijaż - W stylu hipisowskim.

Witajcie, dzisiaj czas na kolejny makijaż tym ram zainspirowały mnie lata 60-te. Głownie skupiłam się na oczach: mocno wytuszowane rzęsy i kolorowy obrys oka. Na dzień dopełnieniem są usta typu nude, zaś na wieczór poeksperymentowałam z czerwienią i efekty poniżej.

na dzień

 na wieczór

Kosmetyki:
twarz:
- podkład: Catrice - Photo Finish, kolor 010
- korektor: Maybelline 
- brązer: Bi-Kor
- rozświetlacz: Avon
oczy:
- baza pod cienie: Hean Stay On
- cień bazowy  z paletki Revlon
- cień do brwi: Celia
- cień turkusowy nakładany na mokro: Inglot
- biała kredka: Pierre Rene
- maskara: Miss Sporty - Studio Lash
usta:
- pomadka nude: Pierre Rene
- pomadka czerwona: farbki do twarzy + błyszczyk Joanna

9 komentarzy:

  1. jeeeejki, świetny ten makijaż! szczególnie opcja na wieczór mi przypadła do gustu ;D

    btw, obserwuję, bo świetny blog! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ten makijaż! :o

    Do mnie zapraszam na KONKURS ->http://chearing-destiny.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    +Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makijaz i peikna ty! A moge wiedziec jak to nr tej szminki pierre rene?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wyjątkowo piękna Patrycjo!

    OdpowiedzUsuń
  5. wersja dzienna jest niesamowita, genialny makijaż!

    OdpowiedzUsuń