2.09.2012

Makijaż - Mroczna Kobieta.

Witajcie, po długiej nieobecności - dzisiaj przedstawiam Wam makijaż w stylu gotyckim. Ciemne usta to główny akcent panujący w tym makijażu oraz wycieniowany na ciemno wewnętrzny kącik oczu. Makijaż jest bardzo mroczny więc na dzień ta propozycja się nie sprawdzi. Jednak na Halloween czy inne imprezy przebierane może stać się dobrą propozycją tym bardziej, że nie wyglądać zbyt karykaturalnie.
Kosmetyki:
twarz:
- podkład: Kryolan Pain Stick nr Ivory
- korektor: Kobo - Modeling Illuminator
- puder utrwalający: Kryolan
- brązer - Sleek MakeUp
oczy:
- baza pod cienie: Hean - Stay On
- cień biały: LR
- czarny cień: Inglot
- jasno brązowy cień: Inglot
- biała kredka: Pierre Rene
- czarna kredka: Essence
- złota kredka: Sensique
- żel do brwi: Wibo Eyebrow Stylist kolor brązowy
- maskara: Miss Sporty - Studio Lash -  zielone opakowanie
usta:
Golden Rose 2000 nr 139 i 138 i na to nałożyłam jeszcze cień w kolorze wiśni

5 komentarzy:

  1. o jaaaa. jakie usta zajebiste. trudno takie zrobić??


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/2012/09/282-giveaway-indressme-give-40.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, znalazłam Cię na STYLIO :)
    Mam tam konto ale nie dodaje zdjęć, poznaję tylko nowe BLOGi, które wydaja mi się bardzo interesujące. NIe dodaję zdjć z racji iż jestem fotografem moich modelek. Swoje prace umieszczam na BLOGU.

    Świetny make up! Przydałby mi się taki do realizacji sesji zdjęciwej do mrocznego CZERWONEGO KAPTURKA ;)

    Zapraszam do siebie i zparaszam do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń