8.07.2013

Makijaż - Klasyczny ze srebrnymi oczami i czerwonymi ustami.

Witajcie po długiej przerwie. Wklejam ostatni makijaż jaki wykonałam w wolnym czasie. 


Kosmetyki:
twarz:
- podkład: Catrice Photo Finish nr 010 - Sand Beige
- korektor: Kryolan Tv Pain Stick nr Ivory
-pudrer utrwalający: Kryolan
- brązer: Bikor
- róż: Sephora
- rozświetlacz: Essence
oczy:
- cień czarny, srebrny: Inglot
- biały cień: La Roche Posay
- eyeliner: z paletki Sephora
- brwi: rozjaśnione korektorem Rimmel
- maskara: Loreal Lash Architect 4D
usta:
- szminka: Rimmel -Lasting Finish nr 170 Alarm

23 komentarze:

  1. lubię takie makijaże - klasyka zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nałożenie cieni i różu - zawodowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwazaj na ten catrice zeby Ci sie ani o dzien nie przeterminowal Kochana bo koszmarne sa pozniej skutki:(

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny! chciałabym umieć malować takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, jak zwykle zresztą:) Uwielbiam makijaże użyteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne usta :)) Świetny blog, bardzo podoba mi się idea 'makijażowego dzienniku' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba podkład - jak długo się trzyma?

    Zapraszam do mnie:
    http://spinkiiszpilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaję, świetny blog! Strasznie podobają mi się wszystkie Twoje makijaże <3
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam tą szminke ale kolor mi nie podpasował;) zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/rozdanie-wygraj-rozowy-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  10. JAKIE OCZY!!! MEGA ;) Wyważony i nieprzesadzony.

    Ps: Paznokcie pierwsza klasa, u mnie biel nie wygląda tak dobrze;)

    Pozdrawiam
    https://finezjakolorem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award !!! Zapraszam po informacje : http://makijazowy-zakatek.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż piękny, niezwykle kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tym make-upie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny makijaz , napatrzeć sie nie mogę :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, bardzo lubię taki styl makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można liczyć na ten makijaż krok po kroku w obrazkach? Za tydzień mam wesele i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż cudeńko!!!
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie makijażowym:
    http://makijazowy-zakatek.blogspot.com/2013/09/konkurs-halloween-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  18. super to wygląda, bardzo mi się podoba też jak wyciągasz dolną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo jakie piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń