4.01.2013

DIY - Zmywacz do paznokci z gąbką.

Witajcie, wraz z nowym rokiem postanowiłam, że oprócz makijaży, recenzji na blogu zagoszczą też rzeczy, które mogą się okazać przydatne. 

Pierwszą rzeczą, którą chce Wam przedstawić to zmwacz do paznokci w gąbce. Wiele firm posiada już w swojej ofercie tego typu zmywacze, jednak ja zrobiłam sobie sama. Tego typu zmywacze są bardzo wygodne w użyciu, nie potrzeba wielu wacików, nie wylewa się, oraz dokładnie zmywa lakier.
Co potrzebujemy:
- gąbkę do naczyń
- pudełko ( które pomieści nasze palec)
- zmywacz do paznokci
- ekierkę, nożyczki, pisak
1. Mierzę średnice pudełka.
2. Odrysowuje wymierzoną długość na gąbce.
 3. Wycinam nożyczkami kwadrat oraz odrywam szorstką część.
 4. Następnie wycinan coś co przypomina koło:P
 5. Sprzawdzam, czy gąbka mieści się w pudełku.
 6. W środku gąbki robię dziurę, dosyć małą.
 7. Tak się prezentuje gotowa gąbka.
 8. Wlewam do gąbki zmywacz tak, by cała nasiąkła.
 9. Nasz lakier.
10. Zmyty lakier.

11 komentarzy:

  1. Mam zmywacz Sensiqe, ale gąbka już prosi się o wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysl:d kiedys cos takiego robilam;p swietnie sie sprawdza:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ! Na pewno wykorzystam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysl bardzo mi sie podoba,napewno z niego skorzystam!
    zapraszam na mojego bloga,zalozylam go kilka dni temu ale staram sie zeby by warty odwiedzenia!pozdrawiam ania x http://aniamfc.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. super sprawa! Na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, ale mój zmywacz jest słaby i na 99% nie nadaje się :(
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha świetny pomysł! Musze sobie coś takiego zrobić :D niaf niaf

    PS. Masz może do polecenia jakieś fajne kosmetyki do cery naczynkowej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :D Musze spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł przedni, że na to nie wpadłam...:)

    OdpowiedzUsuń